Collin Kunsman

@CollinKunsman (108) • Bowling Green High School
I'm a YouTuber. https://www.youtube.com/results?search_query=collin+kunsman On repl, I pretty much only use Python. #TeamMiners
My Favorite YouTube Videos That I've Made
posted to Share by CollinKunsman

@Leroy01010 I have an Electric Pegasus (almost impossible to beat! I won over 300 battles with it and only had 2 losses) and I also have a Turbo Spryzen (still to be trained (STBT)).

What's your favorite Repl.it game??
posted to Ask by CollinKunsman

@Leroy01010 Dang, dude! SWEET!! I guess it makessense. After all, over 120 million people play Minecraft THIS YEAR! Great work! ;)

WebCraft - A Online Minecraft!
posted to Share by HENRYMARTIN4

@ChristianDupont When you went 'bruhhhhh...'! LOL

Funny Conversation
posted to Share by CollinKunsman

@katyadee true... I'll change the description!

Which is better: Terraria vs. Minecraft??
posted to Ask by CollinKunsman

@MarkelL Holy--! How'd you get your words so big?! ,0__0,

Label Boxing
posted to Share by CollinKunsman

@KatyaDelaney Your welcome!

██ Empty ██
posted to Share by mat1

@CollinKunsman I am SOOOO confused right now...

██ Empty ██
posted to Share by mat1

@mat1 What---?

██ Empty ██
posted to Share by mat1

Umm...So, where's the code...?

WebCraft - A Online Minecraft!
posted to Share by HENRYMARTIN4

AWESOME!!

Which is better: Terraria vs. Minecraft??
posted to Ask by CollinKunsman

@sammybrown Probably. LOL

Which is better: Terraria vs. Minecraft??
posted to Ask by CollinKunsman

@sammybrown There's no End Stone in Terraria. only in Minecraft.

Which is better: Terraria vs. Minecraft??
posted to Ask by CollinKunsman

@sammybrown But, couldn't you just build fortresses even BEFORE the 'ending'? Cuz I certainly have dozens of times!

Which is better: Terraria vs. Minecraft??
posted to Ask by CollinKunsman

@Murzikal Kay... But, how does it help if there's no ending to the game, just like Minecraft! (even though they think there is, even though there are credits on Minecraft...)

Which is better: Terraria vs. Minecraft??
posted to Ask by CollinKunsman

@Murzikal What is endgame? Is that supposed to be an update or mod or something?

Silly Strings
posted to Share by CollinKunsman

@katyadee IDK actually.

Funny Conversation
posted to Share by CollinKunsman

@katyadee Wha--? (I'm so confused...)

Favorite Competition
posted to Ask by Pythonier

Hmm... It's hard to decide...

Which is better: Terraria vs. Minecraft??
posted to Ask by CollinKunsman

@Zavexeon Coincidence, am I right??

Which is better: Terraria vs. Minecraft??
posted to Ask by CollinKunsman

@bonnym512 You also craft in that game too!

BlackLite District Lyrics
posted to Share by CollinKunsman

@katyadee Mine too! What a coincidence, am I right??

_init_ [OR] def_init_?
posted to Ask by CollinKunsman

@a5rocks Thnx!

The Loop Problem
posted to Ask by CollinKunsman

@a5rocks Hmm.... What about tkinter?

bit-dungeon
posted to Share by Fire_Kiwi

You should make this longer OR make more levels