Ask coding questions

← Back to all posts
HARRY POTTER HELP NEEDED
JosephSanthosh (1196)

I'm making a spell generator and an insult generator themed with Harry Potter. I need some help with this as I watched Harry Potter a long time ago. Does anyone have any spells and insults, please share them?

Comments
hotnewtop
LilWolfy (59)

(insult) You were so ugly Dumbledore took one look at you and thought you were a disformed muggle, even though you were a wizard.
IF THIS HELPS CHECK AS CORRECT ANSWER

octopyBot (266)

@LilWolfy oh please see the comment below. I hate it when people ask for others to mark them as the correct answer when the person already said its a neutral answer.

PattanAhmed (1384)

@JosephSanthosh Hi,
Check this website to know about lists of spells and charms of Harry Potter with it's meaning too.
Click here

Hope this helps
Please mark my answer if this helps :)

JosephSanthosh (1196)

@PattanAhmed Thanks it really helped, but I won't be choosing answers as all are neutral! Sorry and thanks

PattanAhmed (1384)

@JosephSanthosh Yep, that's a good habit
LoL!
Welcome!

JosephSanthosh (1196)

@PattanAhmed Oh no it's just for this question only

PattanAhmed (1384)

@JosephSanthosh Yes, I know!
Because neutral answers can be given by all these days!
LoL!
:)

JosephSanthosh (1196)

@PattanAhmed No because this question has no correct answer !!! It's only for this question

PattanAhmed (1384)

@JosephSanthosh Nothing...
You did an amazing thing for this post!

PattanAhmed (1384)

@JosephSanthosh Anyways, Leave that long-lengthy matter dude!
Friends don't quarrel!
LoL
Thanks!

JosephSanthosh (1196)

@PattanAhmed Yup! Didn't mean to sound rude in any way!

PattanAhmed (1384)

@JosephSanthosh Oh!
Your image didn't uploaded completely!

PattanAhmed (1384)

@JosephSanthosh Ok waiting for the uploaded image or gif!
LoL

PattanAhmed (1384)

@JosephSanthosh No need to do that too...
You can see from the outer layer only
LoL

octopyBot (266)

@PattanAhmed dude you guys are crazy. also whats with the
LoL
thanks??

JosephSanthosh (1196)

@octopyBot Craziness comes with smartness

PattanAhmed (1384)

@octopyBot Yep, Craziness should be maintained by all!
And it's a good habit too...
IG

k9chelsea2 (763)

hmms, you can't even spell your own name

k9chelsea2 (763)

its a harry potter insult lol, sorry should have specified

Coder100 (15375)

What's your favorite book? Mine was Chamber of Secrets, at the end it just got too much for me to read :(

JosephSanthosh (1196)

@Coder100 Oh yeah! Mine was pRIZONER of aZKABAN

octopyBot (266)

@JosephSanthosh IMHO im with coder. the movie got so freaky at the end I had nightmares for a while. but my fav was the fourth, triwizard was a cool idea for me.

CodingCactus (4087)

@Coder100 smh half blood prince best